ΤΟ ΓΛΩΣΣΑΡΙ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ

 

ΓΛΩΣΣΑΡΙ ΜΑΜΑΣ

·         Πού πας;

·         11 η ώρα να είσαι στο σπίτι

·         Διάβασες για τα αγγλικά;

·         Μάζεψε το δωμάτιό σου!

·         Ντύσου καλά θα κρυώσεις

·         Έλα να φάμε

·         Όλο βόλτα θέλεις να πηγαίνεις,κάτσε και λίγο στο σπίτι

·         Μην βγεις έτσι! Θα κρυώσεις! Πάρε μια ζακέτα

·         Φάε κάτι. Πετσί και κόκκαλο έχεις μείνει

·         Βάλε κάλτσες - παντόφλες! Μην είσαι ξυπόλητος

·         Όταν φτάσετε να με πάρεις τηλέφωνο!

·         Γιατί θα φας έξω; Δεν έχουμε φαγητό στο σπίτι;

·         Εγώ στην ηλικία σου είχα δύο παιδιά.

·         Μην πατάς εδώ, έχω σφουγγαρίσει!

·         Δε με ενδιαφέρει τι κάνουν τα άλλα παιδιά!

·         Δε βλέπεις τι κάνουν τα άλλα παιδιά;

·         Όλα εγώ πρέπει να τα κάνω εδώ μέσα;

·         Πάρε τηλέφωνο τον θείο σου να πεις χρόνια πολλά.

·         Έλα στο τραπέζι! Θα κρυώσει το φαγητό!

·         Όταν κάνεις κι εσύ παιδιά τότε θα με καταλάβεις/θα με θυμηθείς!

·         Να πεθάνω να ησυχάσω!

·         (στις 9 το πρωί) ΣΗΚΩΩΩΩΩ 10 και μισή πήγε και ακόμα στο κρεβάτι είσαι!

·         Αν δεν ήμουν εγώ να δω τι θα κάνατε...

·         Όλα άνω κάτω! Δεν είναι να έρθει άνθρωπος στο σπίτι!

·         - Να σου κάνω κάτι να φας; - Όχι - Καλά εγώ θα σου κάνω και μη το τρως!

·         Μη βγεις έξω λουσμένη!

·         Θα κάνεις ζημιά! Και θα χτυπήσεις και θα φας και ξύλο"

·         Φάε κάτι! Μην είσαι όλη μέρα με άδειο στομάχι!

·         Ουέ κ αλίμονό σου...

·         Πέφτω για ύπνο..μην ακούσω ΚΙΧ!

·         Εσείς δεν είστε άνθρωποι,είστε γαϊδούρια!

·         Νομίζεις μια ζωή θα έχεις εμένα να τρέχω από πίσω σου; Αύριο μεθαύριο θα κάνεις οικογένεια!

·         Δεν μπορώ να καταλάβω σε ποιον έμοιασε αυτό το παιδί...

·         Στα 'λεγα εγώ. Δεν στα'λεγα? Στα'λεγα. Όχι για να μη λες ότι δεν στα 'λεγα! Αλλά δεν άκουσες τη μανούλα...

·         Ούτε το ποτήρι δεν πας στην κουζίνα..ποιος θα στο μαζέψει; Η δούλα σου;

·         Άμα φας καμιά ανάποδη θα σου πω εγώ!

·         (Έχεις αργήσει και σε παίρνει τηλ και σου λέει πριν το κλείσει:)... ΚΑΛΑ ΕΛΑ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.

·         - Μάνα καφέ. - Χέρια δεν έχεις; Άντε γιατί πολύ σε έχουμε καλομάθει. Υπηρέτρια με έχετε κάνει. Τι καφέ θέλεις;

·         Να προσέχεις μη σου ρίξουν τίποτα στο ποτό.

·         - Μαμάααααα δε το βρίσκω! - "Έτσι και έρθω και το βρω όμως ΕΓΩ θα στο δώσω να το φας!"

·         Τι το πέρασες εδώ ξενοδοχείο;;;

·         (Αφήνεις μια μπουκιά.) Φάε,είναι η δύναμη σου/το τυχερό σου.

·         Για να δω τα μάτια σου. Αχ θεέ μου πάλι ήπιε.

·         Αν δε γυρίσεις μέχρι τις 12 η πόρτα αυτή θα είναι κλειδωμένη!

·         Πάλι θα βγεις; Όλη μέρα έξω ήσουν...

·         (Καύσωνας έξω..) Πάρε ζακέτα! Το βράδυ θα βγάλει ψύχρα!

·         Αν δεν συμμαζεύεις τα πράγματα σου θα τα βρίσκεις κάτω από το μπαλκόνι!

·         Διάβασε λίγο βρε παιδί μου! Μετά θα χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο

·         Να δω όταν πεθάνω τι θα κάνετε!

·         Έφαγες; Αν δεν ήμουν εγώ θα πεθαίνατε όλοι της πείνας.

·         (Στην παραλία) Στα ρηχά να είσαι!

·         Κάνε ό,τι νομίζεις!

·         Να ρωτήσεις τον μπαμπά σου!

·         Είμαι η μαμά σου και θέλω να ξέρω / Αν δεν το πεις στη μανούλα σε ποιον θα το πεις;

·         Θα σοβαρευτείς ποτέ;

·         Σ'αγαπώ!!!!

 Πετρούλα Παναγιωτοπούλου Α4

Χριστίνα Μεγάλου Α4

Νάσια Πουλοπούλου Α4

 

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 2022-2023

ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΝΟΜΗΜΕΝΑ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ