ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

 Ακολουθούν συνεντεύξεις (από τους μαθητές) της Διευθύντριας και της Υποδιευθύντριας του σχολείου μας

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ κ. ΚΩΤΣΙΟΠΟΥΛΟΥ

 

Κυρία Κωτσιοπούλου ποια είναι η καταγωγή σας;

-          Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα (Ίλιον).

 

Με τι ασχολείστε στον ελεύθερο χρόνο σας;

-          Στον ελεύθερο μου χρόνο η αλήθεια είναι ότι προτιμώ να πηγαίνω στον κινηματογράφο ή να κάνω ταξίδια καθώς δεν μου πολύ-αρέσει το θέατρο.

 

Μπορείτε να μας αναφέρετε μια ωραία ανάμνηση από τα παιδικά σας χρόνια;

-          Μια ευχάριστη ανάμνηση που έχω από τα παιδικά μου χρόνια είναι η καλοκαιρινή κατασκήνωση. Πήγαινα 7 χρόνια και ειλικρινά αγαπούσα κάθε στιγμή εκεί. Έμενα με πολλά παιδιά εκεί και περνούσα τέλεια.

 

Πώς ήταν τα παιδικά- μαθητικά σας χρόνια;

-          Ήμουν το λεγόμενο «φυτό» και πολύ συντηρητικό άτομο σαν παιδί και μαθήτρια. Δεν προκαλούσα φασαρίες και δεν έχω πάρει ποτέ αποβολές.

 

Πως ήταν τα φοιτητικά σας χρόνια;Τι σπουδές έχετε κάνει;

-          Πέρασα πολύ ωραία στα φοιτητικά μου χρόνια. Η αρχική μου επιλογή ήταν η σχολή Εργοθεραπείας Αθήνας. Η σχολή ήταν πολύ ενδιαφέρουσα όπως και οι δραστηριότητές της. Το δεύτερο μου πτυχίοείναι από τη σχολή Φυσικοθεραπείας Αθήνας. Έπειτα σπούδασα παιδαγωγικά στην ΑΣΠΑΙΤΕ Αθήνας όπου αργότερα τελείωσα και το τμήμα Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Στη συνέχεια απέκτησα ένα μεταπτυχιακό στην Ιατρική Σχολή Ιωαννίνων και το τελευταίο πτυχίο μου είναι από το τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής του Πάντειου Πανεπιστημίου.

 

Θα προτείνατε στους νέους να εισαχθούν στη σχολή σας; Και γιατί;

-          Η εργοθεραπεία είναι ένα πολύ καλό επάγγελμα το ίδιο και η σχολή. Έχει πολύ ευχάριστο περιβάλλον και αφότου τελειώσεις την σχολή έχεις άμεση επαγγελματική αποκατάσταση.

 

Υπήρξατε ποτέ καθηγήτρια σε Πανεπιστήμιο;

-          Δίδασκα πολλά χρόνια στο ΑΤΕΙ Αθήνας και τώρα διδάσκω στο ΠΑΔΑ

Ήταν αρχικός σας στόχος να γίνεται Διευθύντρια;

-          Δεν είχα σκεφτεί ποτέ τη θέση της Διευθύντρια. Δίδαξα αρχικά ως καθηγήτρια σε τρία (3) σχολεία εκ των οποίων το πρώτο ήταν ΕΠΑΛ, το δεύτερο σε ΓΕΛ και το τρίτο είναι το σχολείο μας στο οποίο είμαι και Διευθύντρια.

 

Επιβαρύνει την προσωπική σας ζωή η διεύθυνση του σχολείου;

-          Και βέβαια επιβαρύνει την προσωπική μου ζωή λόγο του φόρτου εργασίας, όμως, είναι επιλογή μου να συνεχίσω σε αυτήν την θέση.

 

Ποιες είναι οι σχέσεις σας με τους καθηγητές και τους μαθητές;

-          Το σχολείο είναι πολύ μεγάλο και ο αριθμός των μαθητών τεράστιος. Ως εκ τούτου πρέπει να είμαι αυστηρή, να βάζω κάποια όρια και κανόνες.

Είμαι πολύ καλοπροαίρετη με τους μαθητές.  Εννοείται ότι έχω φιλικές σχέσεις με συναδέλφους αλλά δεν κάνω διαχωρισμούς με βάση την φιλία. Δεν ξεχωρίζω κανέναν, είναι όλοι ίσοι για εμένα. Επιθυμώ να υπάρχει κλίμα συνεργασίας και αλληλοβοήθειας ανάμεσά μας

 

Ποια είναι τα σχέδια σας για το σχολείο;

-          Ήρθα πριν 5 χρόνια και από τότε έχω κάνει πολλές αλλαγές. Έβαψα όλο το σχολείο από την αρχή, ανακαίνισα τα εργαστήρια με τους υπολογιστές, φτιάξαμε τον διάδρομο δίπλα στο κυλικείο, βάλαμε κουρτίνες, έβαλα κάγκελα στην περίφραξη ώστε να μην μπορούν οι εξωσχολικοί να μπαίνουν στο λύκειο, φτιάξαμε την βιβλιοθήκη, τον συναγερμό και θα ζητήσω να βάλουμε κλιματιστικά στον πρώτο όροφο διότι το καλοκαίρι η ζέστη είναι ανυπόφορη. Ευτυχώς ήμαστε σε πολύ καλή οικονομική κατάσταση όποτε θα μπορέσουμε να το κάνουμε αν εγκριθεί η ιδέα μας.

 

Έχετε μετανιώσει ποτέ για την επιλογή σας ως διευθύντρια και αν ναι γιατί;

-          Όχι, δεν έχω μετανιώσει για την επιλογή μου. Στην πραγματικότητα μου αρέσει πολύ η θέση γιατί συνδυάζει διοίκηση και παιδαγωγικούς χειρισμούς.

 

 Έχετε νιώσει ποτέ επαγγελματική εξουθένωση;

-          Πιστεύω ότι αν δούλευα συνεχώς στον ίδιο χώρο θα αισθανόμουν. Όμως από τη στιγμή που δεν γίνεται κάτι τέτοιο και υπάρχει εναλλαγή των επαγγελματικών χώρων στους οποίους εργάζομαι δεν την έχω αισθανθεί.

Σύμφωνα με ποια κριτήρια θα επιλέγατε ή θα προτείνατε τον επόμενο διευθυντή/ διευθύντρια;

-          Δεν μπορώ να επιλέξω κανέναν διότι δεν είναι η αρμοδιότητα μου.

 

Επειδή είστε χρόνια στην εκπαίδευση, ως διευθύντρια και ως καθηγήτρια, παρατηρείτε αλλαγές στην συμπεριφορά των παιδιών;

-          Τα παιδιά έχουν αλλάξει πάρα πολύ προς το χειρότερο και λόγω του covid και επειδή έχουν αλλάξει οι εποχές. Έχουν γίνουν αντικοινωνικά, έχουν αποξενωθεί και τα περισσότεροι έχουν πολλά κενά στα μαθήματα.

 

Πόσο επηρέασε το εκπαιδευτικό έργο σας τα τελευταία 2 χρόνια ο covid;

-          Ο covid  μας έκανε να ζήσουμε μια πρωτόγνωρη εμπειρία, την τηλεκπαίδευση. Ήταν αρκετά δύσκολα για όλους μας, επειδή υπήρχαν πολλά προβλήματα είτε οικονομικά, είτε κατανόησης. Κάποιοι δεν είχαν συσκευές για να συμμετέχουν στα μαθήματα ή τις περισσότερες φορές υπήρχαν προβλήματα με το ίντερνετ.

 

Τι ρόλο παίζει η εξωτερική σας εμφάνιση και η μόδα; Πιστεύεται ότι σας χαρακτηρίζει η εμφάνισή σας;

-          Είμαι ένας άνθρωπος που γενικά ακολουθεί την μόδα αλλά σύμφωνα με την προσωπικότητά μου και το στυλ μου. Επίσης πιστεύω ότι το να ακολουθεί κάποιος την μόδα θα πρέπει να έχει ως βάση την ηλικία του.

 

Που σκέφτεστε να πάτε το καλοκαίρι;

-          Δεν ξέρω ακόμα. Αγαπώ τα νησιά και πέρυσι το καλοκαίρι ήθελα να πάω στη Αστυπάλαια αλλά δεν τα κατάφερα λόγω του covid και γενικότερα λόγω της οικονομικής κρίσης

 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ κ. ΜΠΙΖΙΜΗ

 

Κυρία Μπιζίμη ποια είναι η καταγωγή και η οικογενειακή σας κατάσταση;

-          Η καταγωγή μου είναι από την Μεσσηνία και συγκεκριμένα από την Καλαμάτα αλλά γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Είμαι παντρεμένη και έχω ένα μικρό παιδί που πηγαίνει στο Δημοτικό.

 

Με τι ασχολείστε στον ελεύθερο χρόνο σας;

-          Στον ελεύθερο χρόνο μου, μου αρέσει να έχω κοινωνική ζωή και να ψυχαγωγούμαι είτε παρακολουθώντας θεατρικές παραστάσεις είτε ταξιδεύοντας είτε βγαίνοντας με φίλους

 

Μπορείτε να μας αναφέρετε μια ωραία ανάμνηση από τα παιδικά σας χρόνια;

-          Μια από τις καλύτερες παιδικές αναμνήσεις που έχω είναι από το χωριό, τα καλοκαίριαμαζί με την γιαγιά μου και την τότε παρέα μου.

 

Πώς ήταν τα παιδικά- μαθητικά σας χρόνια; Είχατε κάποιον καθηγητή/καθηγήτρια που θαυμάζατε;

-          Ήμουν μια καλή μαθήτρια και λόγο αυτού είχα πολύ άγχος. Δεν θα σας πω ότι ήταν εύκολα τότε μιας και ήταν πολύ πιο αυστηρά από τώρα. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα κάποιον καθηγητή/καθηγήτρια που θαύμαζα.

 

 

Σε ποια σχολή σπουδάσατε; Πως ήταν τα φοιτητικά σας χρόνια;

-          Αποφοίτησα από τη σχολή των Μηχανολόγων Μηχανικών στο ΤΕΙ Πειραιά.

Στα φοιτητικά μου χρόνια τα πέρασα στην Αθήνα όπου και έμενα. Δεν έκανα πολλούς φίλους καθώς η σχολή ήταν ανδροκρατούμενη. Κατέβαλλα μεγάλη προσπάθεια για να τελειώσω σύντομα τη σχολή μου, ώστε να συνεχίσω με μεταπτυχιακές και παιδαγωγικές σπουδές.

 

Θα προτείνατε στους νέους να εισαχθούν στην σχολή σας; Και γιατί;

-          Θα την πρότεινα αρκεί το παιδί που θέλει να πάει εκεί, να έχει είτε κάποια σχέση με το αντικείμενο, είτε να του αρέσει. Διότι για να κάνεις μια δουλειά πρέπει να την αγαπάς αλλιώς δεν μπορείς να είσαι αποδοτικός και θα είσαι δυστυχισμένος.

 

 

Ήταν αρχικός σας στόχος να γίνεται υποδιευθύντρια;

-          Στόχος μου ήταν να φτάσω ψηλά επαγγελματικά και η αλήθεια είναι ότι αυτό προέκυψε.

 

Επιβαρύνει την προσωπική σας ζωή η διεύθυνση του σχολείου;

-          Σαφώς και επιβαρύνει την προσωπική μου ζωή γιατί κουράζεσαι και αναγκάζεσαι να παίρνεις πρωτοβουλίες. Έχει πολύ δουλειά και οι υποχρεώσεις είναι αμέτρητες.

 

Ποιες οι σχέσεις σας με τους μαθητές και τους καθηγητές;

-          Προσπαθώ να είμαι δίκαιη με όλους και να καλλιεργώ καλές σχέσεις και με τους μαθητές και με τους καθηγητές.

 

Έχει παρουσιαστεί ποτέ πρόβλημα με την διαχείριση των μαθητών ή των καθηγητών;

-          Και βέβαια έχουν υπάρξει προβλήματα τα οποία θέλουν τον αντίστοιχο χειρισμό.

 

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το σχολείο;

-          Αν καταφέρω να γίνω διευθύντρια θα κάνω το σχολείο ένα ευχάριστο μέρος για τους μαθητές και για τους συναδέλφους. Θέλω να έρχονται με χαρά στο σχολείο.

 

 Έχετε μετανιώσει ποτέ για την επιλογή σας ως υποδιευθύντρια; Και αν ναι γιατί;

-          Όχι δεν έχω μετανιώσει για τίποτα.Αντιθέτως πιστεύω ότι αυτή μου η επιλογή μου έδωσε την ευκαιρία να αποκτήσω καινούργιες εμπειρίες και γνώσεις.

 

Έχετε νιώσει ποτέ επαγγελματική εξουθένωση;

-            Βεβαίως και ένας από τους πιο βασικούς λόγους είναι ο φόρτος εργασίας.

 

Απογοητευτήκατε ποτέ για κάποιον λόγο ως υποδιευθύντρια;

-          Και βέβαια έχω απογοητευτεί και κυρίως από αδικίες ή παρεξηγήσεις που γίνονται αρκετά συχνά μεταξύ συναδέλφων και μαθητών.

 

Επειδή είστε χρόνια στην εκπαίδευση, ως υποδιευθύντρια και ως καθηγήτρια, παρατηρείτε αλλαγές στην συμπεριφορά των παιδιών;

-          Ναι, και από γενιά σε γενιά τα παιδιά θα συνεχίσουν να αλλάζουν είτε προς το καλύτερο είτε προς το χειρότερο. Αυτό όμως θα εξαρτηθεί, από το οικογενειακό περιβάλλον κάθε παιδιού και από τις παρέες του. Αλλιώς συμπεριφέρονταν τα παιδιά παλιά και αλλιώς τώρα.

 

Σύμφωνα με ποια κριτήρια θα επιλέγατε ή θα προτείνατε τον επόμενο διευθυντή/ διευθύντρια;

-          Αν ήμουν διευθύντρια και έπρεπε να επιλέξω ή να προτείνω κάποιον να διευθύνει το σχολείο θα έπρεπε να έχει τα βασικά προσόντα. Πτυχία και μεταπτυχιακά, εμπειρία και το πιο βασικό να έχει μια καλή προσωπικότητα. Μόνο έτσι θα μπορούσε να γίνει αυτό εφικτό.

 

 Πόσο επηρέασε το εκπαιδευτικό έργο σας τα τελευταία δύο (2) χρόνια ο Covid;

-          Δεν με επηρέασε καθόλου για να είμαι ειλικρινής. Παρόλο που υπήρχαν κάποιες δυσκολίες δεν με επηρέασε στο να επιτελέσω το διδακτικό και διοικητικό έργο μου,με τον καλύτερο τρόπο.

 

Τι ρόλο παίζει η εξωτερική σας εμφάνιση και η μόδα; Πιστεύεται ότι σας χαρακτηρίζει η εμφάνισή σας;

-          Πιστεύω ότι η μόδα και η εμφάνισή  παίζουν αρκετά σημαντικό θα έλεγα ρόλο στην ζωή μου. Ο τρόπος με τον οποίο ντύνεσαι δηλώνει  την προσωπικότητα σου και αυτοσεβασμό. Δίνω βάση σε αυτό το κομμάτι και σαν γυναίκα μου αρέσει να δείχνω μια ωραία και ευπρεπή εικόνα.

 

 Που σκέφτεστε να πάτε το καλοκαίρι;:

-          Θέλω να πάω στην Ολλανδία. Μερικά από τα μέρη που έχω πάει είναι η Τσεχία, η Ιταλία και η Αγγλία.

 

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 2022-2023

ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΝΟΜΗΜΕΝΑ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ